Friday 4 January 2013

Bekerja Dari Rumah (Part Time/Full Time)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Saya pasti ramai yang ingin bekerja dari rumah, terutamanya wanita berkeluarga. Boleh urus rumah dan anak-anak, di samping itu masih boleh dapatkan extra income. Kepada sesiapa yang boleh harapkan pendapatan suami sahaja, alhamdulillah...tak perlulah bersusah payah nak tambah pendapatan.

Tapi, saya ni jenis yang tak suka harapkan org termasuk suami. I believe that wanita juga mampu menjana pendapatan walaupun hanya dari rumah. Kalau ada extra income sendiri, boleh beri saguhati bulanan pada parents, bawa keluarga pergi holiday, shopping branded items for own self and family juga. Itu yang saya suka lakukan. 

Sometime people said, "buat apa beli branded item? buang duit". For me, saya suka. Dan kalau kita mampu, apa salahnya? duit sendiri. Saya tak susahkan orang lain pun. Cuma pastikan duit kita tu dibelanjakan secara seimbang...bukanlah on luxury items semata-mata.

So,  di sini saya ingin kongsikan beberapa peluang pendapatan tambahan yang boleh anda lakukan secara online, which mean that anda boleh bekerja dari rumah:

1.  Sophie Paris: Bisnes menjual barangan fesyen wanita, lelaki dan kanak-kanak. 

2. Vemma: Bisnes menjual supplement Vemma Mangosteen Juice with Minerals.

3. Shaklee: Bisnes menjual produk kesihatan yang meliputi vitamin untuk ibu menyusu anak, wanita kekal cantik, anak dan keluarga kekal sihat dan produktif. Samada beli melalui saya (Shakle ID: 917631), atau terus beli di cawangan Shaklee berdekatan. Nak order melalui saya, email/sms/whatsapp order anda: destinaslife@gmail.com / 013-3640568.

Kalau ikutkan memanglah banyak lagi peluang-peluang lain. Tapi, yang saya senaraikan ini bersesuaian dengan jiwa keluarga kami. Saya juga merupakan regular customer untuk produk-produk berkenaan. Saya rasa barangannya juga affordable. So, kepada sesiapa yang nak tahu lebih detail, boleh klik kat laman web berkenaan.



No comments:

Post a Comment